Drukowanie ulotek dla sklepu z ogrodzeniami panelowymi

Długi czas już siedzę w swojej branży i jedno mogę powiedzieć na pewno – lubię swoją pracę. Niektórzy ludzie sądzą, że praca w drukarni przypomina pracę w fabryce, ale ja twierdzę, że jest to praca, którą można wykonywać z pasją.

Ogrodzenia panelowe i ich reklama

ogrodzenia paneloweOpowiem o moim ostatnim zleceniu – zgłosił się do mnie śląski producent ogrodzeń panelowych z zapytaniem o to, ile wezmę za ulotki i banery. Podałem standardowe ceny, po czym po krótkich negocjacjach zszedłem nieco licząc na to, że zdobędę w ten sposób stałego klienta. W końcu ulotki kończą się co chwila, a banery trzeba drukować jak tylko zmieni się oferta. Ogrodzenia panelowe nie różniły się pod tym względem niczym od jakiejkolwiek innej branży. Zabrałem się więc za projekty. Nie było ciężko stworzyć kolorową ulotkę na której zawrę wszystkie rabaty. Ogrodzenia aluminiowe miały być szczególnie wyeksponowane – w tym miesiącu była na nie super zniżka. Trwałe ogrodzenia panelowe ze Śląska zaś standardowo były w niższych cenach, do tego przy każdym ogrodzeniu panelowym jakie się kupowało można było dostać upominek. Postanowiłem bardziej wczytać się w temat nim zabiorę się za zlecenie. Standardowe ogrodzenie panelowe nie należało do drogich towarów – każdy właściciel domu mógł sobie pozwolić na coś takiego. W tym przypadku trzeba było eksponować coś innego niż cenę. Ogrodzenia panelowe mojego klienta można było zamawiać w różnych kolorach, nawet w tych niestandardowych. Postanowiłem zaznaczyć to na ulotce. Jeśli zaś chodziło o ogrodzenia aluminiowe, to zamieszczenie zdjęć w zupełności wystarczyło.

Ogrodzenia te były tak ładne, że broniły się same. Klient był zachwycony, tak samo zresztą jak prawdopodobnie byli klienci – jego sprzedaż wzrosła o pięćdziesiąt procent w ciąg miesiąca. Od tej pory był on moim stałym klientem regularnie zamawiającym u mnie ulotki.